A CAREER THAT FITS YOU

Wil jij bijdragen aan de één-op-één-interactie met onze klant, service verlenen aan interne en externe partijen en een aanspreekpunt zijn voor onze stores? Dan pas jij perfect in ons Customer Service-team. De afdeling is verantwoordelijk voor het helpen van onze klanten en collega’s – bij een foutmelding in de winkelmand of kassastoring bijvoorbeeld – maar beantwoordt ook vragen omtrent styling- en maatadvies. In een hecht team van professionals doen zij er alles aan om een optimale klantbeleving te creëren.

A CAREER THAT FITS YOU

Wil jij bijdragen aan de één-op-één-interactie met onze klant, service verlenen aan interne en externe partijen en een aanspreekpunt zijn voor onze stores? Dan pas jij perfect in ons Customer Service-team. De afdeling is verantwoordelijk voor het helpen van onze klanten en collega’s – bij een foutmelding in de winkelmand of kassastoring bijvoorbeeld – maar beantwoordt ook vragen omtrent styling- en maatadvies. In een hecht team van professionals doen zij er alles aan om een optimale klantbeleving te creëren.

SET THE NEXT TREND

Een klant die zegt: “ik heb een mooie jas op jullie Instagram-account gezien, waar kan ik die kopen?” Of een store-collega met een hulpvraag: “mijn voorraad klopt niet, wat moet ik doen?” Via e-mail, telefoon, live chat én webcare ontvangt het Customer Service-team dagelijks honderden van deze vragen. Ze lopen uiteen van technische problemen in de stores tot leverings- en productgerichte vragen vanuit de klant. De afdeling staat midden in de organisatie en dient als tussenpersoon voor vele divisies. Samenwerking en passie voor het vak en flexibiliteit staan centraal. Als onderdeel van het team verplaats jij je in de klant, collega of externe partij om hen van de juiste informatie te voorzien. Je bent klantgericht, kunt goed multitasken en houdt van een uitdaging. Met het innovatieve karakter van WE Fashion en de blijvende groei van contact binnen en buiten de organisatie, is geen dag hetzelfde op de afdeling. Het toekomstbeeld is dan ook om zowel serviceverlenend als verkoopgericht te gaan werken, bijvoorbeeld middels het geven van pro-actief stylingadvies. En omdat twee meer weten dan één, heeft dit diverse team van 15 gemotiveerde collega’s altijd het juiste antwoord.

SET THE NEXT TREND

Een klant die zegt: “ik heb een mooie jas op jullie Instagram-account gezien, waar kan ik die kopen?” Of een store-collega met een hulpvraag: “mijn voorraad klopt niet, wat moet ik doen?” Via e-mail, telefoon, live chat én webcare ontvangt het Customer Service-team dagelijks honderden van deze vragen. Ze lopen uiteen van technische problemen in de stores tot leverings- en productgerichte vragen vanuit de klant. De afdeling staat midden in de organisatie en dient als tussenpersoon voor vele divisies. Samenwerking en passie voor het vak en flexibiliteit staan centraal. Als onderdeel van het team verplaats jij je in de klant, collega of externe partij om hen van de juiste informatie te voorzien. Je bent klantgericht, kunt goed multitasken en houdt van een uitdaging. Met het innovatieve karakter van WE Fashion en de blijvende groei van contact binnen en buiten de organisatie, is geen dag hetzelfde op de afdeling. Het toekomstbeeld is dan ook om zowel serviceverlenend als verkoopgericht te gaan werken, bijvoorbeeld middels het geven van pro-actief stylingadvies. En omdat twee meer weten dan één, heeft dit diverse team van 15 gemotiveerde collega’s altijd het juiste antwoord.

WIST JE DAT...

  • het Customer Service-team uit zo’n 15 internationale collega’s bestaat?
  • de afdeling gemiddeld zo’n 150 e-mails en 100 telefoontjes per dag beantwoordt?
  • de hulp en kennis van het Customer Service-team bijdraagt aan het draaiende houden van onze organisatie?
  • er ook veel contact is met andere afdelingen op het hoofdkantoor?

WIST JE DAT...

  • het Customer Service-team uit zo’n 15 internationale collega’s bestaat?
  • de afdeling gemiddeld zo’n 150 e-mails en 100 telefoontjes per dag beantwoordt?
  • de hulp en kennis van het Customer Service-team bijdraagt aan het draaiende houden van onze organisatie?
  • er ook veel contact is met andere afdelingen op het hoofdkantoor?

YOU WORK FOR WE®, WE WORK FOR YOU

Bij WE Fashion hechten we veel waarde aan persoonlijke groei en ontwikkeling. We bieden je toegang tot verschillende on– en offlinetrainingen en workshops via onze WEâ Academy. Zo leer je meer over ons en wij over jou. We kijken samen naar wat jij nodig hebt om te kunnen groeien.

YOU WORK FOR WE®, WE WORK FOR YOU

Bij WE Fashion hechten we veel waarde aan persoonlijke groei en ontwikkeling. We bieden je toegang tot verschillende on– en offlinetrainingen en workshops via onze WE® Academy. Zo leer je meer over ons en wij over jou. We kijken samen naar wat jij nodig hebt om te kunnen groeien.

“Het is fijn dat de kans om snel door te kunnen groeien hier aanwezig is.”

Dwain Mooijweer

Customer Service Coordinator

“Het is fijn dat de kans om snel door te kunnen groeien hier aanwezig is.”

Dwain Mooijweer

Customer Service Coordinator

WE WOULD LIKE TO KEEP IN TOUCH

Een seintje krijgen zodra er een passende vacature is?